onsdag 22 september 2010

Städning pågår!

Är hemma och är sjuk idag, känner mig lite bättre, men lite feber än. Då passar jag på att städa lite här hemma, för till helgen så får vi besök av min kusin. Då vill man ju gärna ha det lite rent och snyggt!

Funderar vidare på gardiner till köket, känner mig lite sugen på spets, kan man ha det i köket? Det står mellan spets, och vita linne gardiner..

Får nog bestämma mig idag, så att jag får upp lite nya gardiner. E Har lagt sin röst på en blå och vitrutig kappa med tryckt korsstygns mönster nertill. Men jag vet inte, jag vill ju ha det så ljust som möjligt.

För övrigt så lyssnar jag på P1, försöker komma på vart jag ska börja städa och virkar nått varv på duken. Kallt och skönt ute, balkongdörren står på vid gavel. 
Fint att vi äntligen har höst.


Ha en bra dag!

Kram Emeliie

2 kommentarer:

  1. Hej Emeliie!
    Tack för besök hos mig, välkommen åter! Hoppas att du blir pigg och kry snart!

    SvaraRadera
  2. Åh, det var så lite så! Har alltid gillat din blogg :) Tack, ja, imorgon så är jag nog på benen igen!

    SvaraRadera