fredag 24 september 2010

Städa det sista!

Idag är jag lite trött, satt uppe och virkade bebistofflor inatt, jag har så svårt att komma i säng..
Bilder på dom kommer sen!
Idag fortsätter jag att städa, det sista innan mitt besök kommer. Tycker om att ha rent omkring mig, speciellt när jag väntar gäster.

Efter mycket om och men så bestämde jag mig för den blommiga gardinkappan i köket. Tyckte att den passade så fint till min gamla skänk.

Nu ska jag städa vidare och sedan ta lite kort, så att ni får se hur jag bor.
Ska faktiskt bli ganska kul att visa hur det ser ut hemma hos mig, brukar få ganska mycket komplimanger från mina kompisar att jag har det så fint. Kul tycker jag.
För hos mig så vill jag att alla ska trivas, katter, vänner, släkt och framförallt jag och E.

Så nu blir det att städa på lite här, innan jag tar några kort här :)


Ha det bra!

Kramar Emeliie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar