måndag 20 september 2010

smygtitt

Just nu så pågår en rejäl utrensning och ommöblering här på Båtåsvägen.
Det är därför som jag inte har bloggat på ett tag, tänkte visa lite bilder, så fort lägenheten är i sin ordning.

Vaknade vid 9 i morse, och har tillbringat tiden fram tills nu vid datorn, har knåpat ihop prisskyltar till affären. Jag blev faktiskt väldigt nöjd, vi får se vad mamma tycker!

Idag börjar jag jobba strax efter två, är lite segt att ta eftermiddagspasset, men det får väl gå.
Sen så blir det hem och pyssla lite mer, har så mycket som ska plockas med just nu. 

 Här kommer  i alla fall ett litet provsmak på ena hörnet i mitt vardagsrum.
 Hyllan är egentligen inte min stil alls, men jag gillar den faktiskt..
 Har två stycken likadana bredvid varandra.
 Sen så ser ni ju min lilla samling av gamla väckarklockor.


Nu väntar lunch!




Ha en bra dag!

Kram Emeliie

2 kommentarer:

  1. Det ska bli jätte roligt att se helheten senare! Kram kram ha en fin dag! <3

    SvaraRadera
  2. Det ska faktiskt bli roligt att visa det också! :) Kram och detsamma! :) <3

    SvaraRadera