tisdag 21 september 2010

Myspys och virkning

Ikväll myser vi med tända ljus och god mat. Jag virkar på en duk, har inte bestämt mig för om jag vill ha den själv, eller om mamma ska få sälja den i affären. Är inte så överförtjust i ombrégarn egentligen. Men vi får väl se!

Just nu så funderar jag på vad jag ska ha för gardiner i köket, det ligger mellan beige/vit rutiga cafégardiner, eller spets, eller ett par vita gardiner med linnefärgad kant som jag hittade i mammas gömmor idag.
Jag har beslutsångest!  Och jag är så petig med just gardiner. vart kan jag ha fått det ifrån tro?! 

Nu ska jag sätta mig i soffan och kika lite på tv, sen så får jag nog gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, ska upp och tvätta imorgon klockan 7.


Ha en bra kväll!

Kram Emeliie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar