onsdag 15 september 2010

Loppisfynd

Hej hej!

Tänkte snabb blogga lite innan jag ska gå ner mot jobbet, jobbar eftermiddag idag.
Igår var jag och E till sjukhuset i Karlstad, och vi hann såklart med både Solareturen och Gengåvan. På Solareturen hittade jag massor med fina böcker, nästan oanvända för bara några kronor. Tänkte ge bort dom flesta i julklapp, men några vill jag nog spara själv. Som ''Maja tittar på naturen'' den hade jag när jag var liten, ärvd efter mina äldre syskon och inte i så bra skick, men igår så hittade jag en, i nyskick! För endast 2 kronor blev den min. Gissa om jag är lycklig! :)

Det sista vi gjorde innan hemresan var att gå in på Plantagen, köpte mig en lavendel som jag har satt ute i rabatten, det är ganska kallt ute nu, men eftersom att den kommer igen nästa år igen så tyckte jag att det var lika bra att sätta den där.

Bilder får jag nog lägga upp senare, är faktiskt lite smått stressad här. 


Ha en bra dag!

Kram Emeliie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar