onsdag 22 september 2010

Städdag med gardinångest..

God kväll!

Städar och håller på än, lånade med mig två gardinkappor av mamma hem, ska nu försöka välja.
Blå/vitrutigt, eller blommigt?! 
 Blå/vitrutig, halvtaskig kvalité men den får duga. Ursäkta röran, skyller på att vi håller på att fixa med saker både jag och E ;)


 Färgerna ser inte ut så alls i verkligheten.. Dåligt ljus?




Så, vad ska jag välja?! Vad ser bäst ut i mitt kök? Åh, vilken gardinångest..

Nu fick ni ju se en liten bit av mitt kök också, mer kommer så småningom! 


 Kram Emeliie
 

2 kommentarer:

  1. Blåvitt röstar jag på, men jag är partisk då jag just piffat mitt kök med blå detaljer mot allt det vita *skratt* Men oj så skönt att äta frukost i ett skinande kök :-) Ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tycker lika mycket om bägge två, kan verkligen inte bestämma mig. Så jag tror nästan att jag måste köpa bägge. :P Ja, nu är det rent överallt, har bara lite småplock kvar. :) Tack detsamma <3

    SvaraRadera