söndag 13 februari 2011

När jag nu snart fyller år!

Snart fyller jag år, om någon vecka.. Eller så :)

Jag önskar mig stora saker, bland annat: Att jag ska få fortsätta att vara frisk, jag önskar att hela min familj ska må bra och vara friska. Utöver det så har jag önskat mig ett fint syskrin utav min mamma, vi får se hur det blir, mamma själv som fyller år hela tre dagar innan mig, hon har önskat sig en ny parfym.
Utav pappa så har jag  önskat mig en liten auktionsrunda, sådär lagom, med eller utan fynd ;)

Själv tycker jag att jag har så mycket saker, så det skulle vara onödigt om jag fick massor med saker bara för att jag faktiskt fyller vuxen. 
Det finaste som jag skulle kunna få utav min mamma är nog tid, en hel dag för att umgås, för hon jobbar ju så mycket.

Jag hade tänkt att köpa en ny parfym till mamma,  men vad mer? Nått personligt vill jag ju ge henne.. Inget dyrt, för jag har ju inte så mycket pengar, men något fantasifullt och vackert. För att hon har varit min mamma i 18 år nu snart. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar