onsdag 23 februari 2011

Idag var det min tur att fylla år!

Idag är det min tur att fylla år, hela 18 år.
Känns väldigt bra faktiskt!
Av min underbara E så har jag fått så god mat och finfin tårta.
En ny skål, med nalle puh på att äta fil i, ett litet gosedjur och fina kort.
Och det bästa, ett ''presentkort'' på loppis!
Tänk, han vet allt vad jag önskar mig, och han vet precis hur han ska
 göra mig så lycklig så att jag nästan går sönder.


Pappa har hjälpt mig att köra hem min nya soffa, som jag 
har fyndat på Röda Korset, en 50/60 tals soffa, för ynka 300 kronor!
Min present till mig själv.


Idag fick vi till och med en lägenhet, tack gode gud.
En liten mysig etta, passar lagom nu när vi inte har så mycket pengar.


Mamma, moster och pappa har ringt, så fint att dom slår en liten pling!
E's familj hade skickat in en fin hälsning till radio, så kul att höra.
Och vi får inte glömma alla fina som har sagt grattis på Facebook.


Och, dagen är ju inte slut, men tack alla fina människor för en ljuvlig dag.


Nu ska jag invänta att E slutar skolan, sen så ska vi iväg och hämta barn på dagis!


Bilden är tagen i våran gamla etta!

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar