måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

God morgon!

Idag är det alla hjärtans dag, hoppas att ni får en fin dag allihop!
Jag och min finast kattgubbe är ensamma, E åkte bort igår för att börja skolan.
Det känns tomt utan honom. Men snart är vi tillsammans igen, så snart vi har fått lägenhet.

Jag ska jobba, packa och tillåta mig själv att vara lite ledsen. Sånt behöver jag nog.
Jag ska städa och fixa, så att det är fint när min bästa vän kommer hem igen!

Börjar inte jobba förens eftermiddagen idag, så jag har all tid i världen att ta en välbehövlig sovmorgon, äta frukost i lugn och ro, plocka in disken och vika lite tvätt.

Sen så ska jag gå ner till jobbet och min fina mamma, dricka alla hjärtans dag kaffe med henne och sticka. Självklart jobba lite också! 
Längtar efter våren, glada fina färger, tulpaner på mitt köksbord och tussilago i vägkanten, eller som jag sa när jag var liten.. Tussilagom.
Den finaste blomman på våren!

Ha en bra alla hjärtans dag och ta hand om varandra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar