fredag 10 december 2010

Färdigflyttade!

Hej hej!


Nu är vi färdigflyttade! Så skönt att vi äntligen är färdiga. Än så länge så trivs vi utmärkt!
Har inte bloggat sen innan vi skulle flytta, det är så svårt att hinna med allt tycker jag.
Ja, just nu så är jag hemma och är sjuk, därför har jag tid att blogga nu.


Snart är det jul, och om jag ska vara ärlig, så tycker jag inte att det är så kul att plocka fram alla julgrejerna i år. Vet inte riktigt om det är för att vi nyss har flyttat in, eller om jag helt enkelt redan är trött på julen. Med tanke på att vi började plocka fram julgrejorna i början/mitten av november på jobbet, så är det nog den sista anledningen skulle jag tänka mig.


Vi får se hur det går, just nu så pysslas det i alla fall en massa julklappar här.


Ska lägga mig och försöka sova ett tag, det är så jobbigt att vara sjuk!








Kram 
Emeliie

2 kommentarer: